1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne strani www.minilu.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Pogoji obravnavajo delovanje minilu.si ter poslovni odnos MINILU d. o. o., registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

S spletno stranjo www.minilu.si upravlja podjetje MINILU d. o. o.(v nadaljevanju: ponudnik).

Podatki podjetja so sledeči:

  1. Polno ime: MINILU, spletna prodaja in druge storitve, d.o.o.
  2. Kratko ime: MINILU d. o. o.
  3. Naslov: Cesta zmage 12, 2000 Maribor
  4. Matična številka: 8530076000
  5. Davčna številka: SI40245624
  6. Davčni zavezanec: DA
  7. Transakcijski račun: SI56 6100 0002 5432 971 (odprt pri banki Delavska Hranilnica d.d.)
  8. E-pošta: info@minilu.si
  9. Telefon: 041 450 364

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ponudnika za stike z uporabniki.

3. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju (z gotovino ob prevzemu),
  • po predračunu (z nakazilom na račun podjetja MINILU d.o.o.),
  • plačilo s plačilnimi karticami,
  • obročno odplačevanje Leanpay.

Transakcijski račun podjetja: SI56 6100 0002 5432 971 (odprt pri banki Delavska Hranilnica d.d.)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjeno na sedežu podjetja MINILU d.o.o.. Kupec lahko zahteva ponovni izpis pogodbe tako, da zaprosi zanj na naslov: info@minilu.si. Kupcu bomo ponovno pogodbo (naročilo, račun) poslali na željen način – po elektronski pošti ali po navadni pošti.

4. CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Vse cene so izražene v EUR. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do določenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Pridržujemo si pravico, do spremembe cene, ki je objavljena v spletni trgovini če izdelek ni na zalogi v našem skladišču in je v tem času dobavitelj ta izdelek podražil.

5. REGISTRACIJA 

Uporabnik lahko na minilu.si opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter.  Z registracijo pridobi uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga določi uporabnik sam.

S prijavo na spletno stran si uporabnik ustvari svoj račun s katerim si olajša nakupovanje.

6. POSTOPEK NAROČILA 

Kupec želeni izdelek izbere in nato klikne gumb »dodaj v košarico«. Takoj zatem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. Če želi odstraniti določen izdelek iz košarice, klikne na povezavo “x”, ki se nahaja tik ob izdelku. Prav tako lahko kupec nadaljuje z nakupom, s klikom na gumb »nadaljuj z nakupom«. S klikom na omenjeno povezavo se vrne v spletno trgovino.

S klikom na gumb “nadaljuj na blagajno” kupec zaključi svoje naročilo.

Potrebno je izpolniti tabelo s svojimi podatki in naslovom na katerega se naj izdelki pošljejo. Prav tako kupec izbere način plačila (po povzetju, s plačilno kartico ali po predračunu). Če ima kupec promocijski kupon, ga v tem koraku vpiše v okence, ki je temu namenjeno. Strošek dostave posameznega paketa je 4,90 eur.

Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »kupite sedaj« sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Vaše naročilo je bilo sprejeto.” Na elektronski naslov, ki ste ga vnesli, prejme sporočilo s podrobnostmi oddanega naročila.

Prodajalec lahko pri naročilih, ki presegajo vrednost 350,00 EUR zahteva plačilo avansa, vendar ne več kot 50% vrednosti nakupa.

Morebitne spremembe ali preklic naročila je možno opraviti še v roku 2 (dveh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na kontaktni e-mail naslov: info@minilu.si ali s klicem na telefonsko številko 041 450 364.

7. PRAVICA OD ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na kontaktni e-naslov info@minilu.si, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec vrne blago na naslov podjetja: MINILU d. o. o., Cesta zmage 12, 2000 Maribor

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Obrazec za vračilo blaga: Tukaj

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.

V kolikor stranka naroči izdelek, ki ga podjetje nima na zalogi oziroma je posebej prilagojen željam stranke (barva avtomobila, pohištveni sestav itd.,) je stranka zavezana, da naročen izdelek prevzame, sicer lahko podjetje stranki zaračuna stroške, ki so nastali v zvezi z naročenim izdelkom.

Predmet nakupa se lahko vrne samo v originalni embalaži. Embalaža in produkt morata biti v brezhibnem stanju,
čista in nepoškodovana!

8. DOSTAVA

Pogodbena partnerja ponudnika sta GLS in Pošta Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem na sedežu podjetja (MINILU d.o.o., Cesta zmage 12, 2000 Maribor). V primeru osebnega prevzema sporočite na info@minilu.si ali telefonsko številko 041 450 364 približen čas prevzema.

Čas za dobavo izdelka je naveden ob vsakem posameznem artiklu. Za izdelke na zalogi je dobavni čas 1-3 delovne dni .V primeru, da blaga ni na zalogi, je dobavni rok od 2-3 tedne.V primeru, da naročenega artikla trenutno ni na zalogi, vas pred dobavo obvestimo po elektronski pošti.

Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Stroški poštnine in pakiranja za pakete katerih teža ne presega 20 kg znašajo 4,90 € oziroma 10 € za pakete težje od 20 kg.

V primeru, da se v postopku dostave odločite za prevzem naročila na bencinskih servisih Petrol, vam bo podjetje Petrol za storitev vročanja paketa zaračunalo 0,45 €, za storitev obdelave odkupnine pa 1,05 €.

Opozorilo: dani stroški dostave in pakiranja veljajo samo za Slovenijo. Dostava v druge države se zaračuna po ceniku dostavnega podjetja. Kupec nosi tudi morebitne stroške dajatev v drugih državah.

9. STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Reklamacijski rok začne teči od takrat, ko stranka pošlje izdelek na naslov podjetja.

10. GARANCIJA ZA IZDELKE TEHNIČNE NARAVE

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancija preneha veljati pri:

  • neupoštevanju navodil za uporabo,
  • popravilu, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • malomarnem ravnanju z izdelkom,
  • poškodbah, ki so nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba,
  • če je poškodba nastala v nesreči,
  • če so poškodbe nastale zaradi nezadostnega vzdrževanja,
  • če je poškodba nastala zaradi preobremenitve,
  • če je izdelek izpostavljen zunanjim vplivom (prekomerna sončna svetloba, dež, pranje,..).

Vsa popravila bomo odpravili v roku 45 dni od prejema izdelka v popravilo. V primeru, da vaš izdelek v temu roku ni popravljen, imate pravico zahtevati nov izdelek.

Garancijska doba na baterijo pri akumulatorskih vozilih je 6 mesecev.